Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!

    Колеги за първи път пиша в форума от доста време съм член тука и съм изчел доста но не намерих никъде тема където да го има и моя проблем. Та проблема е следния вчера докато карах реших че ще я настъпя повечко и всичко ок до 170 км/ч обаче като влезна вече в 7000 оборота на 4-та на 180 км/ч изведнъж спря да набира нещо и стана обаче нищо не чувах от музиката а и беше време да намля и след около километър каране като намалих музиката чух мотора да трака и светна лампата ниско налягане на маслото при което веднага я угасих. Маслото не беше на максимума което ме довежда до мисълта че на високите обороти маслената помпа е качила всичкото масло горе и долу в картера не е останало нищо което да маже лагери и колянов вал и оттам се е скъсал масления филм и е заминал лагер. Въпроса ми е дали може да е само това или си отива направо за основен ремонт ?

  • #2
    Трябва да я види майстор, от разстояние няма как да ти се отговори.(предположения ще има) А с какво масло си карал?
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ти психически се настрой за тотален ремонт... пък каквото излезе накрая. Късмет и успех ти пожелавам отсега!
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        10W40 на Bardahl.

        ---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

        Ми аз се надявам да се размина само с почистване на мотора нови лагери и шлайфане на коляновия стига да не съм скапал и биалетките въпреки че смятам щом не блокира мотора не съм нанесъл чак такива щети

        ---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

        ще видим тия дни само да намеря къде мога да отворя мотора ще се разбере повече ще кача и снимки да ми се посмеете малко на тъпотията която си надробих. пиша тука най вече щото ме яде отвътре какво точно се е осрало пък туко виж някой имал същия проблем и сподели малко инфо как се е спрявил

        Comment


        • #5
          Ако имаш проблем с биелни лагери обикновено като подадеш газ и отпуснеш педала на газта се чува едно къррррр отдолу. И няма такъв филм да ти качи всичкото масло горе при положение, че е имало масло. Лампата за масло светва при липса на налягане, а на инфодисплея ти светва и при ниско ниво, което не е толкова фатално както е фатална лампата. Но и в двата случая имаш съобщение на дисплея, но само в единия светва лампата.
          Биелните лагери се мажат чрез помпата
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Колега има го точно тоя филм защото като се случи първото нещо което мислих че е станало е че съм спукал картера и е изтекло маслото погледнах отдолу никакви проблеми като извадих щеката тя дори не достигаше до масло след 20 минути пак я погледнах имаше малко масло малко преди средата та това ме навежда на тази мисъл иначе не ми го побира главата какво друго може да е станало, но все пак ще разберем като отворя мотора...

            Comment


            • #7
              Колко време я кара с +6200 оборота?

              И само не разбрах, чука ли в момента мотора на свободен ход? или кат лизваш и отпускаш педала на газта?

              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
              AR 155 2.0 16v SUPER
              Toyota Corolla 2014 S Premium
              Moskvich 2140

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
                10W40 на Bardahl.
                Според мен това масло не е за тези обороти и ръчки, особено при ТС, особено в тези жеги. И щом колата е спряла да ускорява (още тогава е станал проблема), ти си продължил да караш така около километър (в над 6000 оборота), и после чак като си спрял си я чул да трака. Тва километър да караш така е мнооого!
                Според мен се готви за ремонт. Без да съм лош пророк, ама ... ще си голям късметлия ако е друго!
                Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 17:14.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  Твинспарк 2,0 си е родилка ... За съжаление твърде вероятно е да си за ремонт на мотора, най-малко за смяна на комплект биелни и евентуално основни лагери. Тоя мотор компромиси с маслото не прощава, особено сега в жегите. А може и още неща да излязат, ако си бил с калпаво гориво и е имало и детонации.

                  Не си първия с изтропал мотор след продължително каране в критични обороти.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Маслото не е грес - като си спрял докато си излязъл от колата и си отворил капака то си се е стекло в картера, така че разсъжденията ти за това, че е било "горе" и не е могло да слезе... Май трябва всички магистрали без изключение да са задръстени за да се случи това...
                    Според мен щом не е имало масло на щеката, не е имало и в мотора... А ако нямаш някъде течаща гарнитура или дупка, едно вероятно място откъдето е "излязло" са точно сегментите...
                    Пушеше ли отзад син дим като се режеше със 170 или не си обърнал внимание..? И не се разбра сега тропа ли мотора или не си я палил изобщо..?

                    ПС: Ония неща се казват "биели"... "Биалетки" са едни други, несравнимо по-евтини неща и нямат общо с мотора.

                    @i.ganchev.ganchev: Какви обороти развива туйнспарка при движение със 170, че маслото да не е за тях..?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      ....

                      @i.ganchev.ganchev: Какви обороти развива туйнспарка при движение със 170, че маслото да не е за тях..?
                      ... на 4-а обаче Виж внимателно пост #1

                      Според мен са доста.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        След като спря да ускорява до 180 спрях да я настъпвам след това един километър не съм я настъпвал карах я на ниски обороти просто не чувах нищо от музиката и като я намалих чух тракането при което тръгнах да отбивам за да изключа от скорост че тя е selespeed и над 40 км/ч не можа да се изключи на неутрална и тогава светна на дисплея oil pressure level low или нещо от сорта беше и я угасих направо след това помислих помислих и реших че е от нещо друго щото тоя един километър каране не даде никви индикации че на мотора му има нещо нито притрисаше нито губеше мощност затова я запалих отново стартера едвам завъртя и след това едвам задържа обороти и направо я угасих защото ми стана ясно че е нещо в мотора и да не си доосирам полужението ма както казах тия дни ще търся някаде канал и ще я отворя отдолу и ще ви споделя какво съм за бъркал...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          @i.ganchev.ganchev: Какви обороти развива туйнспарка при движение със 170, че маслото да не е за тях..?
                          Първоначално публикувано от samorai1000
                          ... обаче като влезна вече в 7000 оборота на 4-та на 180 км/ч изведнъж спря да набира нещо и стана ...
                          Видя ли ги ся колко са били оборотите. Ти би ли си карал колата с Бардал 10/40 в 7000 оборота на магистралата в тая жега.
                          Щото аз не бих
                          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 18:27.
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
                            След като спря да ускорява до 180 спрях да я настъпвам след това един километър не съм я настъпвал карах я на ниски обороти просто не чувах нищо от музиката и като я намалих чух тракането при което тръгнах да отбивам за да изключа от скорост че тя е selespeed и над 40 км/ч не можа да се изключи на неутрална и тогава светна на дисплея oil pressure level low или нещо от сорта беше и я угасих направо след това помислих помислих и реших че е от нещо друго щото тоя един километър каране не даде никви индикации че на мотора му има нещо нито притрисаше нито губеше мощност затова я запалих отново стартера едвам завъртя и след това едвам задържа обороти и направо я угасих защото ми стана ясно че е нещо в мотора и да не си доосирам полужението ма както казах тия дни ще търся някаде канал и ще я отворя отдолу и ще ви споделя какво съм за бъркал...
                            Моя съвет не я пали въобще повече!

                            За жалост, подготви се психически за пълен основен ремонт! Дано само блока, буталата и цилиндрите да са ОК, че да не се наложи да търсиш нов донор :-/

                            И след като, живо и здраво си я стегнеш отново, помни, че за да караш в обороти (над 5500) в тези жеги, ти трябва хубаво масло! Като за препоръчване да е 10/60 (или така наречения "Racing"). Сменя се на 8000-10000 КМ редовно! като за този период може и да се налага да доливаш до 1-2 литъра! (зависи от ръчкането )

                            Тwin Spark 16v (2.0L) е много добър мотор! Само, че е много капризен! Подциниш ли този факт, резултата вече си го знаеш.

                            Успех и горе главата колега, и други сме го изстрадали този момент! (включително и мен! Макар, че виновника беше брат ми )
                            Last edited by Tonimir; d.m.y г., 18:35.

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • #15
                              Моя грешка - не видях, че пише на четвърта... 7К не са малко, да.
                              Успех с ремонта...

                              Comment

                              Working...
                              X